جستجو

6 مرحله اسباب کشی

اسباب کشی هم مانند بسیاری دیگر از کارها نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دارد. اگر شما بدون داشتن آگاهی اقدام به اسباب کشی کنید بدون تردید باید منتظر عواقب و نتایج فاجعه بار آن باشید. خسارت های مالی، کلافگی و خستگی طولانی مدت از عوارض اسباب کشی دون برنامه ریزی است. با ما همراه باشید

6 مرحله اسباب کشی
6 مرحله اسباب کشی

همانطور که اشاره شد برای انجام صحیح اسباب کشی نیاز به برنامه ریزی و زمانبندی است. این مطلب به معرفی 6 مرحله اساسی و مهم در اسباب کشی اختصاص دارد

مرحله اول : برنامه ریزی و زمانبندی

اگر تجربه کافی در زمینه اسباب کشی ندارید مطالعه در این زمینه را آغاز کنید مطالب زیادی و مهمی را میتوانید از طریق جستجو در گوگل و یا در همین سایت بیابید که به این قضیه پرداخته اند. چگونه اسباب کشی کنیم؟

اسباب کشی نیاز به برنامه ریزی دارد و حداقل 10 روز تا دو هفته برای آن باید وقت بگذارید. برنامه ریزی شامل تنظیم زمان، تشریح شرح وظایف اعضای خانواده، تهیه لوازم اسباب کشی و پیش بینی مشکلات پیش رو است. مطمئن باشید بدون داشتن برنامه ریزی با شرایطی ناخوشایندی روبرو خواهید شد.

مرحله دوم : جمع آوری اثاثیه

جمع آوری اثاثیه را از وسایل غیر ضروری آغاز کنید. منظور از وسایل غیر ضروری آنهایی است که در مدت اسباب کشی مورد نیاز شما واقع نخواهد شد. وسایلی نظیر مبلمان، فرش ها، تلوزیون، ضروریات آشپزخانه و ... را به روزهای آخر موکول کنید !

برای جمع آوری اثاثیه تقسیم وظایف کنید و از اعضای خانواده بخواهید که وظایف خود را در زمان مشخص شده انجام دهند.

مطالب زیادی در این سایت در مورد بسته بندی اثاثیه وجود دارد. نحوه انجام بسته بندی، لوازم مورد نیاز و هزینه آن. قبل از انجام اینکار پیشنهاد میکنیم آنه را مطالع نمایید. لینک برخی از مطالب مرتبط با بسته بندی اثاثیه

مرحله سوم : تماس با باربری

برای رزرو و سفارش سرویس مورد نظر با شرکتهای باربری تماس بگیرید. از چند شرکت باربر پرس و جو کنید. از قیمت و تعرفه باربری آگاه شوید. درباره ماشین باربری ( اندازه و سایر موارد ) کارگران باربری، مجوز دار بودن و ... سوال کنید و درنهایت مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت را بخواهید ! کمی چانه زنی معمولا خوب است.

بهتر است حداقل 3 روز قبل از اسباب کشی سرویس باربری مورد نظر خود را رزرو کنید

مرحله چهارم : نظافت و بررسی

خانه جدید محل اسکان خود را قبل ا اسباب کشی نظافت کنید. اگر به وسایلی احتیاج دارد آنها را تهیه کنید. این کار را میتوانید حتی قبل از تماس با باربری انجام دهید. تصویری از چیدمان و دکوراسیون خانه بویژه جایگاه مبلمان و اختصاص اتاق به فرزندان را بدست آورید.

پس از جمع آوری و بسته بندی اثاثیه خود، خانه قدیمی خود را نظافت کنید. به دو دلیل اینکار ضروری است :

  1. ممکن است چیزی را جا گذاشته باشید. نظافت باعث میشود که هیچ چیز از قلم نیفتد.
  2. ممکن است خانواده ای که قرار است در خانه قبلی شما ساکن شوند زمان کافی برای نظافت نداشته باشد.

مرحله پنجم : چیدمان اثاثیه

اگر 4 مرحله گذشته را با دقت انجام داده باشید چیدمان اثاثیه کار بسیار آسان و شیرینی است. بهتر است نظر سایر افراد خانواده را جویا شوید.

مرحله ششم : رعایت نکات ایمنی

تعویض قفلها و کلیدهای خانه جدید بسیار مهم است. اینکار علاوه بر ایجاد آرامش خاطر برای شما از خطرات احتمالی نظیر سرقت جلوگیری میکند بخصوص که هزینه و زمان چندانی برای انجام آن خرج نخواهد شد.

تصویر زیر شرح خلاصه ای از مطلب فوق را بصورت اینفوگرافیک نشان میدهد.

شش نکته مهم در اسباب کشی
باربری اختیاریه

باربری اختیاریه

باربری طلایی تهران آماده ارائه هرگونه خدمات باربری در کوتاهترین زمان ممکن به همشهریان تهرانی ساکن در محدوده اختیاریه مییباشد. دفتر باربری اختیاریه همواره سعی دارد تا اسباب کشی را برای شما عزیزان تسهیل نماید. بهترین خدمات را از باربری اختیاریه بخواهید.

باربری در فرمانیه

باربری در فرمانیه

باربری در فرمانیه و شمال تهران با مناسب ترین قیمت ممکن و بالاترین استاندارد اسباب کشی توسط کادری از برترین و مجربترین کارگران حمل اثاثیه و بسته بندی لوازم منزل در تهران. تنها یک تماس با بهترین شرکت باربری تهران فاصله دارید!

اتوبار و باربری دربند

اتوبار و باربری دربند

باربری دربند : حمل و نقل لوازم و اثاثیه منزل با ماشین های بزرگ و موکت کاری شده و کارگران خبره و زبردست در زمینه اسباب کشی منزل و اداری، بسته بندی اثاثیه. همکاری با شما افتخار ماست

باربری یوسف آباد

باربری یوسف آباد

باربری یوسف آباد تهران با کارگرانی زبده و نیرومند و ناوگان مدرن باربری و حمل و نقل شهری بهترین سرویس حمل و نقل و اسباب کشی را با قیمتی بسیار مناسب برای شما فراهم آورده است. با اتوبار یوسف آباد تفاوت را لمس کنید !