اسباب کشی اداری

اسباب کشی اداری با اثاث کشی منزل متفاوت است. سرعت در انجام کار، نحوه جمع آوری اثاثیه ، چیدمان و بسته بندی اثاثیه اداری تفاوتهای زیادی با اسباب کشی منزل دارد که فقط شرکتهای مجرب و کادر متخصص از این تفاوتها آگاه است.

اسباب کشی اداری

اقدامات قبل از اسباب کشی

اگر قصد دارید محل شرکت و دفتر کار خود را تغییر دهید احتمالا با پرسشهای زیادی روبرو شده اید:

  • اسباب کشی چقدر زمان خواهد برد؟
  • چگونه اینکار را انجام دهیم ؟
  • چگونه در زمان اسباب کشی پاسخگوی مشتریان خود باشیم؟

و سوالاتی از این قبیل که گاهی باعث میشوند در انجام تصمیم خود مردد شوید. اما با یک برنامه ریزی صحیح میتوانید اینکار را با کمترین تاثیر منفی انجام دهید. با ادامه این مطلب همراه باشید

برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی قبل از انجام هر کاری لازم است. بخصوص در مورد اسباب کشی و آن هم از نوع اداری ! بدون شک بهم ریختگی و آشفتگی علاوه بر اثرات ناخوشایند برای کسب و کار زمان انجام اسباب کشی را طولانی تر و کارها را دشوارتر خواهد کرد.

کارکنان شرکت را چند هفته قبل از اسباب کشی مطلع کنید

اینکار باعث میشود که بخش قابل توجهی از کارها بطور اتوماتیک انجام شود. وسایل کار و پرونده های کاری و ... با همکاری کارمندان و کارکنان بطور خودکار آماده انتقال به محل جدید میشوند. برای اطلاع رسانی میتوانید از ایمیل، اس ام اس و حتی مطرح کردن مسئله در یک جلسه عمومی استفاده کنید.

محل جدید شرکت را آماده کنید

این موضوع مسئله بسیار مهمی است. محل جدید را به دقت بررسی کنید. از تمامی امکانات ساختمان بازدید کنید و مطمئن شوید که نیازهای شما را مرتفع خواهد کرد. وسایل و تجهیزات مورد نیاز را به دقت ارزیابی کنید.

  • آیا ساختمان جدید نیاز به مرمت ( نقاشی، نظافت، تعمیرات جزئی و ... ) دارد؟
  • امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، خطوط تلفن و شبکه و مواردی از این قبیل را بررسی کنید
  • محل قرار گیری واحدهای مختلف کاری و همچنین نحوه چیدمان میزها را قبل از انتقال اثاثیه مشخص کنید
  • سرویس بهداشتی محل جدید آیا مناسب است؟
  • آبدارخانه جدید آیا نیازهای شرکت یا دفتر کار شما را برآورده میکند؟


اسباب کشی اداری

بسته بندی اثاثیه اداری

بسته بندی اثاثیه مرحله حساسی است. از کارمندان خود بخواهید تا در این مورد همکاری کنند. و یادآوری کنید که بر روی هر کارتن محتوی آن را بدقت یادداشت کنند. مطمئنا وسایل برای مدت زیادی در جعبه ها قرار نخواهند گرفت ولی نوشتن محتوی بر روی هر جعبه باعث میشود که در محل جدید دچار سردرگمی نشوید.

انتقال وسایل به محل جدید

نحوه چیدمان وسایل در ماشین را به کارگران شرکتهای باربری بسپارید. آنها متخصص انجام این کار هستند و مناسب ترین راه حل را پیاده سازی میکنند. حتی المقدور سعی کنید کار انتقال وسایل و چیدمان آنها در یکروز انجام شود.

اسباب کشی اداری با اتوبار طلایی تهران

اگر قصد اسباب کشی دارید مشاوران اتوبار طلایی تهران بصورت شبانه روزی آماده همکاری با شما هستند. سرویس مناسب باربری، کارگران مجرب، تجهیزات بسته بندی کامل و با کیفیت و هرآنچه نیاز خواهید داشت برای شما فراهم میباشد. کافیست تا با شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید.

اسباب کشی اداریاثاث کشی اداریشرکت باربریباربری در تهراناتوبار تهرانباربری تهرانبسته بندی اثاثیه اداری

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران و شمیرانات